Cloud telefonie

Bij EES IT & Communicatie zijn we er sterk van overtuigd dat technologie het leven voor iedereen gemakkelijker moet maken, ook als het gaat om telefonie. Ons doel is dan ook om hoogwaardige, gebruiksvriendelijke en betaalbare telefonieoplossingen in de cloud te bieden welke wordt aangepast aan jouw zakelijke behoeften.

Altijd en overal bereikbaar

Een flexibele werkplek is de nieuwe norm en werknemers moeten vanaf elke locatie online toegang hebben tot hun werk. Hun telefoon zou deel moeten uitmaken van dit proces, geen belemmering.
Met onze moderne gehoste telefonieoplossingen ben je altijd flexibel en toegankelijk, of dit nu thuis is, op kantoor of onderweg. Door diverse integratieopties hebben je medewerkers de mogelijkheid om bereikbaar te zijn op een apparaat naar keuze met de mogelijkheden zoals zij gewend zijn op kantoor. Daarnaast hebben zij ook de mogelijkheid om hun persoonlijke instellingen zelf eenvoudig te beheren zonder tussenkomst van de telecom- of it-beheerder.

Een omgeving die met je mee groeit

Met Cloud telefonie van EES IT & Communicatie ben je niet alleen optimaal bereikbaar, maar zorgen we er met diverse extra functionaliteiten ook voor dat medewerkers fijner en efficiënter kunnen werken. En omdat de telefonie wordt gehost in de cloud zijn wij in staat om snel aanpassingen in de centrale te maken en heb jij de mogelijkheid om licenties omhoog of omlaag te schalen, ook tijdens de looptijd van de overeenkomst!

Wij denken graag me je mee!

Onze Cloud telefonie wordt gebruikt door bedrijven van elke omvang, van kleine bedrijven tot grote ondernemingen. We hebben een team van zeer bekwame en ervaren professionals die zich inzetten om onze klanten de best mogelijke service te bieden. We innoveren en breiden onze diensten voortdurend uit om te voldoen aan de steeds veranderende behoeften van onze klanten. Telefonie is meer dan alleen bellen. Een telefooncentrale is onderdeel van je interne- en externe communicatie proces. Onze adviseurs helpen jou graag mee dit proces in kaart te brengen en samen te kijken naar de meest geschikte telefonie oplossing voor jouw organisatie.

Voordelen van Cloud telefonie via ons

  • Optimale bereikbaarheid
  • Eenvoudig op- en afschalen van gebruikers en aanvullende licenties
  • Volledig maatwerk op basis van jouw wensen en behoeften
  • Lagere investeringskosten
  • Eenvoudig in beheer

Veelgestelde vragen

Cloud telefonie wint steeds meer terrein en dat is niet voor niets. Met deze communicatieoplossing verbeter je niet alleen de communicatie binnen je bedrijf, maar ben je ook beter bereikbaar voor klanten, leveranciers en partners. Je communiceert volledig via de cloud en kunt elk gewenst apparaat aan dit systeem koppelen. Zowel vaste telefoons als smartphones, tablets en computers worden onderdeel van één telefooncentrale. Hierdoor kan elke werknemer met zijn of haar eigen apparaat uitbellen en gesprekken ontvangen.

Met cloud telefonie stem je eenvoudig de functionaliteiten af op de benodigdheden van de medewerker. Per medewerker bepaal je welk profiel het meest bij hem of haar past. Ook betaal je enkel voor hetgeen hij of zij verbruikt. De prijzen hiervoor staan vast en betaling gebeurt maandelijks. Wil je graag op- of afschalen of wil je profielen wijzigen? Dit is geen enkel probleem. Elke maand kun je eenvoudig veranderingen aanbrengen in jouw pakket.

Waar normaal gesproken de telefooncentrale fysiek bij jou op locatie staat, staat deze met hosted telefonie in de cloud bij jouw provider. Het enige wat nodig is, is een internetverbinding.
Voor een vlekkeloze migratie naar cloud telefonie is het goed om alvast de huidige communicatiekanalen in kaart te brengen. Maak een overzicht van alles wat je hierbij kunt bedenken: van toestellen tot aan pinautomaten en van alarmsystemen tot aan de software die jullie gebruiken. Controleer ook de contracten die jullie hiervoor hebben lopen en wat de einddata van deze contracten zijn, zodat je soepel naar één einddatum kunt werken.

Hoewel cloud telefonie en Voice over IP (VoIP) telefonie enorm op elkaar lijken, zit er toch een klein verschil tussen deze twee vormen van bellen via internet. Bij Voice over IP bevindt zich namelijk nog wel een telefooncentrale op locatie, terwijl deze centrale zich bij cloud telefonie bevindt in het datacenter van de provider.

Of een overstap naar cloud telefonie voordeliger uitkomt, verschilt per bedrijf. Dit is namelijk afhankelijk van hoe jouw huidige omgeving eruitziet. Wel is het zo dat de investeringskosten van hosted IP telefonie erg laag liggen, aangezien je geen fysieke telefooncentrale nodig hebt. Ook hoef je niet te investeren in een ISDN-verbinding. Wanneer je EES IT & Communicatie inschakelt voor de integratie van hosted telefonie, betaal je slechts voor de gekozen functionaliteiten die je per medewerker kiest. Het bedrag waar je op uitkomt, is dus volledig afhankelijk van jouw wensen. We gaan graag met je in gesprek om de mogelijkheden en de kosten hiervan in kaart te brengen.

Benieuwd naar de perfecte oplossing voor jouw bedrijf?

Ben je benieuwd wat wij voor jouw bedrijf kunnen betekenen? We gaan graag vrijblijvend met je in gesprek

Bel ons voor advies op maat
085 – 111 77 00